Her ser du mer detaljert informasjon om en sak. Saken kan ha flere dokumenter tilknyttet. For mer informasjon om et enkelt dokument klikker du på Vis detaljer. Ønsker du å gå journalposten for dokumentet klikker du på Gå til journalposten.
Nederst på siden finner du informasjon om behandlingen av saken, som hvilke møter den har vært til behandling i, og hvilke møter saken er meldt opp til i fremtiden.
Arkivsak
Arkivsak 201600043816/438 |
06.01.2016 |
Lindebergveien 38 - gjerde - Klage over vedtak
|
Bente Huser Hostad |
Saken er avsluttet |
Klage byggesak |
Dokument
Brevdato:
19.02.2016
Dokumenttype:
Saksfremlegg
Ansvarlig enhet:
Kommunedirektøren
Saksbehandler:
Arthur Wøhni
Dokumenter
Lindebergveien 38 - behandling av naboklage på bygningssjefens vedtak av 15.12.2015 - tillatelse til støygjerde langs vei og levegg i nabogrensen
(Hoveddokument, 681KB)
Kommentarer til klage - Lindebergveien 38 - gjerde
(Vedlegg, 1MB)
Klage over vedtak
(Vedlegg, 367KB)
Bærum kommunes høringsuttalelse
(Vedlegg, 437KB)
Tillatelse til mindre tiltak med dispensasjon - Lindebergveien 38 - gjerde
(Vedlegg, 746KB)
Situasjonsplan
(Vedlegg, 513KB)
Prinsippsnitt
(Vedlegg, 100KB)
Statens vegvesen - Uttalelse til søknad om dispensasjon
(Vedlegg, 63KB)
Ett-trinnssøknad
(Vedlegg, 2MB)
Situasjonsplan
(Vedlegg, 112KB)
Fotografi av støyskjerm/gjerde langs 36/141 mot Vollsveien (kopi)
(Vedlegg, 210KB)
Journaldato:
10.11.2016
Avsender(e):
Fylkesmannen I Oslo Og Akershus
2 dokumenter Brevdato:
09.11.2016
Dokumenttype:
Innkommende dokument
Ansvarlig enhet:
Planjuridisk enhet
Saksbehandler:
Bente Huser Hostad
Dokumenter