Her ser du mer detaljert informasjon om en sak. Saken kan ha flere dokumenter tilknyttet. For mer informasjon om et enkelt dokument klikker du på Vis detaljer. Ønsker du å gå journalposten for dokumentet klikker du på Gå til journalposten.
Nederst på siden finner du informasjon om behandlingen av saken, som hvilke møter den har vært til behandling i, og hvilke møter saken er meldt opp til i fremtiden.
Arkivsak
Arkivsak 201702240717/22407 |
23.08.2017 |
Kjaglidalveien 120 - fritidsbolig - anneks - bod - dukkehus - Klage over vedtak
|
Bente Huser Hostad |
Saken er avsluttet |
Klage byggesak |
Dokument
Brevdato:
06.11.2017
Dokumenttype:
Saksfremlegg
Ansvarlig enhet:
Kommunedirektøren
Saksbehandler:
Bente Huser Hostad
Dokumenter
Journaldato:
21.12.2017
Avsender(e):
Fylkesmannen i Oslo og Akershus
2 dokumenter Brevdato:
20.12.2017
Dokumenttype:
Innkommende dokument
Ansvarlig enhet:
Planjuridisk enhet
Saksbehandler:
Bente Huser Hostad
Dokumenter