Her ser du mer detaljert informasjon om en sak. Saken kan ha flere dokumenter tilknyttet. For mer informasjon om et enkelt dokument klikker du på Vis detaljer. Ønsker du å gå journalposten for dokumentet klikker du på Gå til journalposten.
Nederst på siden finner du informasjon om behandlingen av saken, som hvilke møter den har vært til behandling i, og hvilke møter saken er meldt opp til i fremtiden.
Arkivsak
Arkivsak 201702509117/25091 |
22.09.2017 |
Dr. Barths vei 8 - tilbygg - fasadeendring - klage over vedtak
|
Bente Huser Hostad |
Saken er avsluttet |
Klage byggesak |
Dokument
Brevdato:
30.01.2018
Dokumenttype:
Saksfremlegg
Ansvarlig enhet:
Kommunedirektøren
Saksbehandler:
Jannike Hovland
Dokumenter
Dr. Barths vei 8 - behandling av klage på del av bygningssjefens vedtak av 13.07.2017 - avslått fasadeendring
(Hoveddokument, 1MB)
Klage over vedtak
(Vedlegg, 10MB)
Beslutning om klagebehandling - videre saksbehandling - Dr. Barths vei 8
(Vedlegg, 481KB)
E-post
(Vedlegg, 560KB)
Avklare klage - mottatt klage på bygningssjefens vedtak av 13.03.2017 - avslått fasadeendring - Dr. Barths vei 8
(Vedlegg, 469KB)
Tillatelse i ett trinn/Avslag - Dr. Barths vei 8 - tilbygg - fasadeendring
(Vedlegg, 624KB)
Situasjonsplan
(Vedlegg, 794KB)
Plan og snitt
(Vedlegg, 852KB)
Ny fasade
(Vedlegg, 1MB)
Eksisterende fasader
(Vedlegg, 854KB)
Estetisk redegjørelse
(Vedlegg, 23KB)
Ett-trinnssøknad
(Vedlegg, 1MB)
Følgebrev
(Vedlegg, 690KB)
Bekreftelse på mottatt søknad med behov for komplettering - Dr. Barths vei 8 - tilbygg - fasadeendring
(Vedlegg, 531KB)
Skråfoto Bærumskart
(Vedlegg, 502KB)