Her ser du mer detaljert informasjon om en sak. Saken kan ha flere dokumenter tilknyttet. For mer informasjon om et enkelt dokument klikker du på Vis detaljer. Ønsker du å gå journalposten for dokumentet klikker du på Gå til journalposten.
Nederst på siden finner du informasjon om behandlingen av saken, som hvilke møter den har vært til behandling i, og hvilke møter saken er meldt opp til i fremtiden.
Arkivsak
Arkivsak 202002808521/1213 |
26.01.2021 |
Sluttrapport - Prosess og mandat for iverksettelse av ny organisasjonsform for brannvesenet i «nye» Asker kommune og Bærum komune - datert januar 2021
|
Svein Finnanger |
Saken er reservert |
Generell sak |
Dokument
Journaldato:
26.01.2021
Avsender(e):
Sverre Nesje Junker
2 dokumenter Brevdato:
26.01.2021
Dokumenttype:
Innkommende dokument
Ansvarlig enhet:
Kommunalsjef tekniske tjenester
Saksbehandler:
Svein Finnanger
Dokumenter